Сервісне обслуговування та ремонт спецтехніки
Наша високопрофесійна сервісна служба максимально швидко реагує на запит і в найкоротші терміни надає якісну й ефективну технічну підтримку нашим клієнтам
ТОВ «ВКК« СПЕЦМАШ» має:
- власну ремонтну базу, укомплектовану всим необхідним обладнанням
- кваліфікованих працівників з багаторічним досвідом роботи
- сучасні системи безпеки, територія, що охороняється
- надаємо гарантію на всі ремонтні роботи
- укладаємо договір і надаємо повний пакет документів для організацій
ТОВ "ВКК" СПЕЦМАШ" пропонує весь спектр сервісного обслуговування техніки:
- діагностика
- технічне обслуговування
- ремонтні роботи будь-якої складності
- фарбування
- переобладнання та вдосконалення дорожньої та комунальної техніки
- гарантійне і післягарантійне обслуговування
- навчання персоналу
- консультації по використанню
- поставка оригінальних запчастин
Критерії роботи сервісної служби
Гарантійні умови:
ТОВ «ВКК «СПЕЦМАШ» приймає на себе гарантійні зобов'язання по всій продукції, що поставляється відповідно до чинного законодавства. ТОВ «ВКК «СПЕЦМАШ» гарантує споживачеві дотримання комплектності, працездатності та відповідність її параметрів характеристикам, зазначеним в експлуатаційній документації протягом всього гарантійного терміну за умови дотримання умов експлуатації.
ТОВ «ВКК «СПЕЦМАШ» гарантує справну роботу спецтехніки в області спецобладнання, протягом 12 місяців з дати відвантаження споживачеві. Під датою відвантаження розуміється дата підписання акту прийому-передачі техніки уповноваженим представником споживача. Під спецобладнанням слід розуміти – обладнання, яке встановлюється на автомобільне шасі для виконання функціонального призначення.
Гарантія Виробника поширюється тільки на навісне спецобладнання, встановлене на автомобільне шасі для виконання функціонального призначення. Гарантію на базове шасі (транспортний засіб) несе завод-виготовлювач шасі (ТЗ). Обов'язкова вимога своєчасна постановка шасі (ТЗ) на гарантійний облік у відповідному сервісному центрі.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- при недотриманні Споживачем вимог Інструкції по експлуатації та технічного обслуговування;
- на вузли і деталі, які Споживач ремонтував самостійно протягом гарантійного терміну, а також швидкозношувані та витратні матеріали схильні до природного зносу в процесі експлуатації машин;
- порушення періодичності й обсягу технічного обслуговування;
- використання марок палива, мастильних матеріалів і охолоджуючих рідин, не зазначених в Інструкції по експлуатації та технічного обслуговування;
- розбирання або ремонт вузлів і агрегатів без узгодження з Виробником;
- використання запасних частин і комплектуючих, виготовлених з порушенням технічних умов Виробника;
При виникненні несправності в гарантійний період Споживач зобов'язаний повідомити Виробника (телефон, факс, електронна пошта) про несправності та відмов и гарантійної техніки.
Споживачем складається Акт-рекламація в типовій або довільній формі, але містить такі обов'язкові реквізити:
- ідентифікаційний номер автомобіля (VIN або номер шасі);
- напрацювання до моменту відмови;
- опис (по можливості максимально повне) прояви відмови;
- місце знаходження автомобіля;
- телефон відповідальної особи;
Ми зацікавлені зробити нашу співпрацю максимально доступною і взаємовигідною.